Седмицата на модата в Италия започна вчера, а едно от основните събития на първия ден беше шоуто на Gucci. От първия ред ревюто проследиха: Шарлот Казираги, която е лице на марката, както и Кейт Мос – звездата на новата рекламна кампания на бранда.

Колекцията, която Gucci представи в Милано, има няколко основни теми: първо – военен стил. Раменни презрамки, метални копчета, както и всички необходими елементи, които са характерни за хусарските униформи, „военни“ цветове – от каки до тъмно зелено и кафяво – всичко това намери своето място в колекцията за новия сезон.
Военното настроение хармонично бе преплетено с каубойски истории, където на преден план видяхме деним, велур и кожа, шнурове и плетени колани: „Уестърн” стилът сякаш никога не губи своята актуалност.
Краят на колекцията бе посветен на изтока. Саката и жакетите се приближават в своята кройка към традиционното кимоно, тъканите придобиват въздушна лекота, военната дисциплина се заменя с женственост и растителни цветни принтове. И акокъм всичко това добавим елементите на бохемския шик в духа на 70-те години – картината е завършена.
Изводът: смел експеримент, включващ микс от няколко стила. По наше мнение – доста удачен.
https://www.youtube.com/watch?v=RsbmaWnylM0
Снимки: Cucci