Певицата Рита Ора изключително добре се интегрира в есенно-зимната кампания на марката Roberto Cavalli. По идеален начин тя пресъздаде образа на иконата Мерилин Монро, която във фотосесията се приготвя за среща. Вълнообразните бели къдрици на Рита много хармонично допълват роклите от новата колекция на дизайнера.
Съдейки от снимките на новата рекламна кампания на марката, оставаме с впечатлението, че Роберто Кавали е решил да промени концепцията. Традиционните визии на моделите с прилежно зализана коса, които сме свикнали да виждаме в шоуто на модната къща са вече в миналото.
Изглежда, че дизайнерът иска да промени външния вид на „Кавали- момичетата”, като придаде на косата обем, а на дрехите – лекота. Роклите, с които Рита позира са изключително женствени, откривайки раменете и гърба.
Това, което Кавали запазва неизменно в рекламните си кампании са саката, носени на голо. Изключително впечатление прави и представената черна кожена чанта с метални шипове отпред.
Скъпи бижута допълват новата колекция наред с металически високи токчета и чанти Regina. Рекламната кампания за Кавали е заснета от фотографа на Vogue Франческо Кароцини в Ню Йорк.
Ора и преди се е изявявала като модел за DKNY, Adidas и Material GirL, а вече направи първите си стъпки и в киното с роля в новия филм „50 нюанса сиво“.
снимки: Cavalli