Обсебеният почитател

Сподели:

Карол Лим и Умберто Леон – креативните директори на Kenzo, създадоха необичаен мултимедиен проект, с който да представят колекция pre-fall 2014 на марката. Той предствлява виртуална 3D галерия, която по нищо не се различава от действителна. Интерактивната инсталация носи името Grace to the Nth Power и е посветена на новото модно „събитие“ Грейс Бол. Въпреки че е израснала в Америка, тя е африканка, родена в Судан, и това привлича нейните откриватели, дебнещи за поредната страхотна порция звезди на подиума в местен мол в Канзас.
https://www.youtube.com/watch?v=dWP2eMNMKSo
Видеото представя една необикновена разходка в мрачна галерия, която е украсена с изображения на манекенката. И един, вероятно обсебен от шоколадовата красавица, неин почитател, който унищожава фотосите с лицето ѝ. Снимките ще могат да бъдат видени и „на живо“ в парижката галерия 12 Mail/Red Bull Space между 24 и 26 септември.

снимкиKenzo

spot_img

ПРочети още

„Игрите на глада: Балада за пойни птици и змии“ по кината през ноември

Всяка игра има победител. Всеки трибут има история. Всяка сага има начало. На 17 ноември, само в кината,...

Евровизия със специално парти в България за втора поредна година

Част от приходите от събитието ще бъдат дарени на украински благотворителни организацииБългарското събитие за Евровизия – Sofia Eurovision...

Нов БГ сериал: „София вкъщи“ от 29 май по bTV

Премиерният български сериал „София вкъщи“ скоро ще превземе ефира на bTV. В 12 поредни епизода той ще пренесе...

Атракции, предизвикателства и приключения в европейската нощ на музеите в Ямбол

На 13 май, събота, Ямбол ще се включи за поредна година в Европейската нощ на музеите. Усилия обединяват...