
Какво знаехме за нея?
Ана Уинтур, родена на 3 ноември 1949 г. във Великобритания, е главен редактор на американското списание Vogue от 1988 г. насам и се е превърнала е истинска институция в света на модата. Потомствена журналистка и майка на две деца, които носят фамилията на бившия й съпруг Дейвид Шафър, детски психиатър. Известна е с благосклонното си отношение към младите таланти в модния дизайн. Именно тя е прототип за героинята на Мерил Стрийп във филма „Дяволът носи „Прада“, създаден по едноименната книга от Лорън Уайзбъргър, бивша нейна асистентка. Отчасти от нея е вдъхновен и образът на Уили Уонка, пресъздаден от Джони Деп във филма на Тим Бъртън „Чарли и шоколадовата фабрика“.
Какво не знаехме за нея?
Ана ненавижда униформите в училище. С помощта на колан повдига полата си и я прави мини, а за часовете я спуска надолу. Наказвана е често, че не носи кафявата си барета и в последствие е изключена от колежа и не учи никъде повече, а е само на 16.
Тя носи черните си очила, не защото крие нещо, а защото страда от късогледство и свръхчувствителност към светлина.
Ана спазва много стриктен режим. Става всяка сутрин в 06:00 и играе тенис. Всяка сутрин в дома й я посещава гримьор и фризьор, които приключват със задълженията си до 08:00. В 22:15 вече е в леглото и не стои на партита повече от 20 минути.
Да бъдеш главен редактор на Vogue има хиляди предимства. Анна си има личен шофьор, който кара Mercedes, освен това и получава 200,000 $, с които свободно да пазарува по време на седмиците на модата в Европа.
Обядът й включва сьомга и бъркани яйца.
Когато най-накрая отива на интервю за работа във Vogue, когато се запознава с една от шефовете Поли Мелен, която й казва, че иска да работи в модната Библия. Главната редакторка Грейс Мирабела интервюира Анна не повече от 10 минути, а на въпроса „Ако ви назнача във Vogue, към каква длъжност ще се стремите?“ Ана, без да се замисли, отговоря: „Ами всъщност към вашата.“
Какви са нейните правила за успех?
„Единственото нещо, което малко ме притеснява в това да започнеш собствен бизнес веднага след училище, не е, че са много тези, които успяват.“
„В днешния свят е възможно да станете известни мигновено, без значение дали е чрез Instagram или която и да е друга платформа, но е много трудно да останете успешни финансово в дългосрочен план.“
„В днешния свят трябва да общувате. Не може наистина да бъдете трудна, срамежлива личност, която не е способна да погледне друг в очите. Трябва да можете да презентирате добре себе си. Трябва да знаете как да говорите за идеите си, за фокуса, за това, в което вярвате. Ако вие самите нямате страст към това, което правите, как искате вашата аудитория да има такава?“
„Идете и си намерете работа. Без значение дали като дизайнер или ще работите в ресторант и след това ще правите вашето нещо в личното си време. Това е реалността. В крайна сметка, това ще е от полза за вас и за много други хора.“
„Важно е да имате някого с когото да разговаряте и обсъждате всичко, да споделяте идеи.“
снимка: popsugar.com
Още по темата
-
Честита Баба Марта!
In FOCUSДнес е един от най-красивите и емоционални български празници – Баба Марта. На 1 март, по стар обичай, ...
-
Христо Ботев: „Мила ми Венето, Димитре и Иванке!“
In FOCUSТрадиционно, говорейки за Христо Ботев, ние е сещаме за неговата революционна дейност или поетичен талант. ...
-
Собственикът на Zara купи небостъргач в Мадрид за 490 млн. евро
In FOCUSАмансио Ортега, най-богатият човек в Европа и основател на глобалната модна група исобственик на Zara Inditex, е купил ...
-
Днес е Световният ден на Слънцето
In FOCUSЗвездата в нашата система – Слънцето, е класифицирана като жълто джудже. В този клас учените ...
Остави своя коментар през Facebook