
През последните две години Рикардо Тиши придоби навика да наема знаменитости за рекламните кампании на Givenchy, които не са пряко свързани с модата. В началото заложи на художничката Марина Абрамович, след това на музиканката Erykah Badu, следвана от френската актриса Изабел Юпер. Но за кампанията си пролет/лято 2015 Тиши удари джак под. Преди два дни в хотел Mercer френската модна къща „Живанши“ посочи Джулия Робъртс за лице на бранда през следващия пролетно- летен сезон.
Джулия Робъртс! Една сбъдната мечта за Рикардо Тиши. Ето какво каза той за прекрасното си ново лице:
„Аз съм буквално шокиран и щастлив. Джулия е една от малкото звезди, за които не се знае много. Тя не прави модни сесии, тя не правят корици, стои далеч от всичко това. И в същото време тя е една от най-известните личности на планетата. Дори майка ми и моите сестри, които не следват модата, а се интересуват от нея заради мен, бяха наистина развълнувани, когато научиха новината. Джулия не прави модни кампании. В годините сме я виждали само като лице на Lancôme. Бях много изненадан когато тя отговори положително на предложението ми.”
Как решихте да предложите на Джулия Робъртс ?
„Аз исках да направя една много лична колекция, верен на себе си и верен на Givenchy, разбира се, но повече на себе си. Колекция с изключително чисто послание – черно и бяло. Колекция за силната жена, със сексапил, но в същото време – мъжко момиче… това е моя стил. Исках лична и честна кампания. … Светът е толкова пълен с образи, има всичко, ако не разполагате с идентичност, трудно ще намерите мястото си. Скоро ще станат 10 години откакто съм в Givenchy; Аз наистина исках да покажа моите емблематични модели. Първият път, когато Джулия се свърза с мен, бе за да й помогна с тоалет за червения килим и тя искаше смокинг. Още тогава мислех, че ще бъде невероятно ако успея да я привлека за рекламна кампания. Уважавам я много като красавица и като жена. Тя е много интелигентно момиче и е много забавна. Тя е много уверена в себе си, което я прави абсолютен прототип на моето момиче, като Marina (Абрамович), Мария-карла (Boscono). Мислех, че ще бъде трудно да я привлека с идеята, защото Джулия наистина не прави кампании, така че наистина бях изненадан, когато тя каза „да”.”
Как минаха снимките?
Това бе един много силен ден за мен. Снимахме с Мерт Алас и Маркус Пиго. Бе забавно, когато двамата се обърнаха и казаха: „Уау, това е Джулия Робъртс!“. Много силен момент! Тя се доказа като истински професионалист. Когато снимаш някой толкова популярен ти се иска да го направиш да изглежда още по- бляскав и недостижим. А аз исках да покажа Джулия такава, каквато е – току що пристигнала: с черно яке, мъжка блуза, дънки, без прическа, без грим, без прекрасната й и толкова разпознаваема усмивка. Исках само един съсредоточен поглед. Изключително съм щастлив от резултата. Получи се толкова мощен образ. Реших да я направя по-интелектуална, по-сериозна, по-чиста. Това е различен и свеж поглед към Джулия, която е наистина модерна и урбанистична.”
Ето и резултата:
Снимки: Givenchy

Предишна:
Марсала – най-актуалният цвят за 2015 година

Следваща:
Топ Модел ИВЕТ ФЕШЪН за 2014 – Таня Послийска
Още по темата
-
Уес Андерсън режисира “Come Together”, филм към празничната кампания H&M Holiday през 2016
In FASHIONH&M с вълнение представя празничния кратък филм “Come Together”, режисиран от Уес Андерсън и с ...
-
Забравете за Омбрето, на мода са пикселите!
In FASHIONЧудите се как да разнообразите вида си за предстоящата пролет? Представяме ви най-новият хит сред ...
-
Визажистът на Киара Ферани за сватбения грим на булката
In FASHIONНа 1 септември се състоя най-чаканата сватба на годината – разбира се, след тази на ...
-
Кание Уест и Adidas – необичайна комбинация
In FASHIONРапърът Кание Уест дебютира на Седмицата на модата в Ню Йорк, като представи своята първа ...
Остави своя коментар през Facebook