Джулия Робъртс е новото лице на Givenchy

Джулия Робъртс е новото лице на Givenchy

11 декември 2014

През последните две години Рикардо Тиши придоби навика да наема знаменитости за рекламните кампании на Givenchy, които не са пряко свързани с модата. В началото заложи на художничката Марина Абрамович, след това на музиканката Erykah Badu, следвана от френската актриса Изабел Юпер. Но за кампанията си пролет/лято 2015 Тиши удари джак под. Преди два дни в хотел Mercer френската модна къща „Живанши“ посочи Джулия Робъртс  за лице на бранда през следващия пролетно- летен сезон.

Джулия Робъртс е новото лице на Givenchy

Джулия Робъртс! Една сбъдната мечта за Рикардо Тиши. Ето какво каза той за прекрасното си ново лице:

„Аз съм буквално шокиран и щастлив. Джулия е една от малкото звезди, за които не се знае много. Тя не прави модни сесии, тя не правят корици, стои далеч от всичко това. И в същото време тя е една от най-известните личности на планетата. Дори майка ми и моите сестри, които не следват модата, а се интересуват от нея заради мен, бяха наистина развълнувани, когато научиха новината. Джулия  не прави модни кампании. В годините сме я виждали само като лице на Lancôme. Бях много изненадан когато тя отговори положително на предложението ми.”

Как решихте да предложите на Джулия Робъртс ?

„Аз исках да направя една много лична колекция, верен на себе си и верен на Givenchy, разбира се, но повече на себе си. Колекция с изключително чисто послание –  черно и бяло. Колекция за силната жена, със сексапил, но в същото време – мъжко момиче… това е моя стил. Исках лична и  честна кампания. … Светът е толкова пълен с образи, има всичко, ако не разполагате с идентичност, трудно ще намерите мястото си. Скоро ще станат 10 години откакто съм в Givenchy; Аз наистина исках да покажа моите емблематични модели. Първият път, когато Джулия се свърза с мен, бе за да й помогна с тоалет за червения килим и тя искаше смокинг. Още тогава мислех, че ще бъде невероятно ако успея да я привлека  за рекламна кампания. Уважавам я много като красавица и като жена. Тя е много интелигентно момиче и е много забавна. Тя е много уверена в себе си, което я прави абсолютен прототип на моето момиче, като Marina (Абрамович), Мария-карла (Boscono). Мислех, че ще бъде трудно да я привлека с идеята, защото Джулия наистина не прави кампании, така че наистина бях изненадан, когато тя каза „да”.”

 

Как минаха снимките?

Това бе един много силен ден за мен. Снимахме с Мерт Алас и Маркус Пиго. Бе забавно, когато  двамата се обърнаха и казаха: „Уау, това е Джулия Робъртс!“. Много силен момент! Тя се доказа като истински професионалист. Когато снимаш някой толкова популярен ти се иска да го направиш да изглежда още по- бляскав и недостижим. А аз исках да покажа Джулия такава, каквато е – току що пристигнала: с черно яке, мъжка блуза, дънки, без прическа, без грим, без прекрасната й и толкова разпознаваема усмивка. Исках само един съсредоточен поглед.  Изключително съм щастлив от резултата. Получи се толкова мощен образ. Реших да я направя по-интелектуална, по-сериозна, по-чиста. Това е различен и свеж поглед към Джулия, която е наистина модерна и урбанистична.”

Ето и резултата:

julia_givenchy_02

 

Снимки: Givenchy

Ако сте харесали сайта ни, станете наш приятел във Facebook, за да получавате винаги нова и актуална информация.

Сподели статията в:

Още по темата

Остави своя коментар през Facebook

Публикувайте коментар

Харесвай тази страница :)